Tuesday, February 19, 2008

Leave your myth in Greece

Στην Αθήνα είμαι, με τα χιόνια. Με έχουν πάρει όλοι στο ψιλό ότι κουβαλάω την κακοκαιρία.Αυτό το χειρότερο χιόνι των τελευταίων πενήντα χρόνων με κυνηγάει ανά την υφήλιο!

Δήλωσα ότι δε βγαίνω από το σπίτι μέχρι την άνοιξη, αλλά το Σάββατο πάω Θεσσαλονίκη για ένα μήνα μέχρι και την ορκομωσία:)

Κατά τα άλλα, το ζεστό μπάνιο και κουζίνα, το φαγητό, το ζεστό νερό για πλύσιμο πιάτων και άλλες τέτοιες πολυτέλειες γλύκαναν την επιστροφή μου!

Πρώτη εικόνα στο Ελ. Βενιζέλος στον έλεγχο διαβατηρίων αστυνομικός να ρωτάει δυνατά και επιδεικτικά σε αλλοδαπό "Πού μένεις; Δεν ξέρεις που μένεις;" Λες και ήταν το σκουλίκι του...Ο πληθυντικός ευγενείας δεν ισχύει για τους αλλοδαπούς, λέει η γραμματική του Τριανταφυλλίδη.Τα παίρνω εγώ, και βιδωμένη περιμένω τη σειρά μου, έτοιμη να τον ρωτήσω για ποιό λόγο μιλάει στον πληθυντικό σε εμένα, και όχι στον κύριο.Ώσπου φωνάζει ένας άλλος αστυνομικός "Έλα παιδιά όλοι οι έλληνες από εδώ!"Κιτς κιτς κιτς τα ζούδια...
Welcome to Greece, live your myth!Ή μάλλον leave your myth behind you, γιατί εδώ δε θα σου χρειαστεί.Μην πληρώνεις τζάμπα υπέρβαρο!

4 comments:

thanos said...

Καλώς τηνα!
Πάλι καλά να λές που δε σου έτυχε η χιονοθύελλα την ημέρα της άφιξής σου...

Μόλις σήμερα διάβασα τις μαλαισιανές σου ιστορίες. Δεν είχα φανταστεί ότι κουβάλαγες laptop στις διακοπές σου και φρόντιζες να ενημερώνεις το blog σου. Είναι λίγο nerdy, δε νομίζεις;

Θα τα πούμε την παρασκευή υποθέτω. Να φανταστώ τί θα ντυθείς ή θα πέσω έξω; :)

Anonymous said...

Ni Hao nona τι κάνεις????Μολις Σημερα Πηρα την Καρτα που μου στειλες....Διαβασα πως Περνας Καλα
Ελπίζω να σε δω συντομα μας έλειψες!!!Εχεις Χαιρετισματα απολους μας Πολλα Φιλιά Call me όταν φτάσεις Ελλάδα!!!!!! CU.
SPYROS

Anonymous said...

How 'bout putting some posts in English? (Serbo-Croatian is also acceptable!)

You know that you will leave a lot of broken-hearted fan-supporters of your blog if you continue posting in Greek only...

Waiting for adequate response... with "Gr(ee)ace and harmony"...

love&kisses

Anonymous said...

Βρήκα αυτό το post νωρίτερα σήμερα, ενώ στο γραφείο Πολύ χρήσιμο έστειλε την σύνδεση με τον εαυτό μου και κατά πάσα πιθανότητα θα το σελιδοδείκτη, όταν κάνω το σπίτι